BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Thursday, April 14, 2011

kantoi sudah ! !


oppppppssyyy!!!!!
kantoi kantoi..
abih shock dah aku nie. OMG xsangka kn aku ingt dia bnci si dia rupanyer tidak, malah lg sedang hangat BERCINTA..hahaha.. tersangat sgt SURPRISE.. 
Si dia yg penah kata something kat aku 'pada suatu dulu' haha, last2 sangkut kat kawan aku sendiri, unbelievable.. mmg susah nk percaya.. yelah kawan aku kta dia x berapa suka ngan perangai si dia tu last2 minat..hahaha.. pe cer??
tpi kalo si dia rasa tu yg terbaik utk diri sendiri pe salah nyer kn.. sekurang2 nyer budak tu dah lupa apa yg penah aku bwat kat dia n dia happy skang nie. precisely.
Dulu kn aku sakit kn ati budak tu bgus gak la skang dia pilih kawan aku yg paling baik.. mmg x eran la sbb aku taw perangai aku tetap akan mcm tu bila someone tetiba ada feeling kat aku, aku nie jenis cepat bosan pada seseorg tu n aku akn bwat something smpai dia lupakn aku.. haha.. mmg untung bila bwat camtu tpi x elok sbb dah sakit kn ati org walau pown ada perasaan sayang tu sket.. dari aku sakitkn ati dia utk future baik aku bwat something..
Harap jodoh si dia ngan kawan aku nie kekal la sbb aku lg better tgk si dia nie happy dri moody.. hahaha.. mcm x pecaya dia ngan kawan aku.. haiyaa !! mna aku taw?? itu semestinyer secret.. hihihihi.. kantoi sudah..

0 comments: